Tłumaczenia pisemne

Tłumaczenia Dokumentów SzybkieTlumaczenia.pl
Gwarancja jakości i profesjonalizmu

Czym są tłumaczenia pisemne?

Tłumaczenie pisemne to przekład w formie pisemnej jakiejś wypowiedzi bądź tekstu. Najpopularniejsze rodzaje tłumaczeń pisemnych to przede wszystkim:

  • tłumaczenia pisemne zwykłe,
  • tłumaczenia przysięgłe.

Niezależnie od rodzaju, tłumaczenia pisemne wymagają od tłumacza umiejętności redakcji i korekty tekstu, posługiwania się specjalistycznymi słownikami czy korzystania z oprogramowania do tłumaczenia wspomaganego komputerowo (CAT). Co więcej, tłumacz pisemny musi wyróżniać się spostrzegawczością, dbałością o szczegóły, a także umiejętnością poszukiwania i weryfikowania informacji w tłumaczonym tekście.

Jakie są różnice?

Tłumaczenia pisemne zwykłe a tłumaczenia przysięgłe.

Tłumaczenia pisemne zwykłe są realizowane w celu przekładu treści na potrzeby komunikacji biznesowej, literackiej, technicznej czy naukowej. Mogą to być na przykład tłumaczenia artykułów prasowych, dokumentów korporacyjnych, instrukcji obsługi, książek, stron internetowych czy też umów handlowych.

Z kolei tłumaczenia przysięgłe mają charakter urzędowy i są używane w sytuacjach wymagających oficjalnego potwierdzenia autentyczności tłumaczenia, na przykład w przypadku dokumentów urzędowych, aktów prawnych, świadectw czy zaświadczeń. Jeśli potrzebujesz takiego rodzaju tłumaczenia pisemnego, zapraszamy tutaj

Profesjonalizm i doświadczenie

Dlaczego warto zlecić tłumaczenie pisemne naszej Kancelarii?

Zlecając nam tłumaczenie pisemne, otrzymujesz gwarancję profesjonalnej usługi, która łączy w sobie szybkość i precyzję wykonania. Do najczęściej realizowanych usług z zakresu tłumaczeń pisemnych w naszej Kancelarii zaliczamy streszczenia prac dyplomowych, projekty umów, CV, referaty, prezentacje. Zważając jednak na fakt, że nasza firma obecna jest na rynku od ponad 30 lat, z pełna odpowiedzialnością możemy stwierdzić, że posiadamy nie tylko doświadczenie, ale także zespół profesjonalnych tłumaczy pisemnych, który sprosta Twoim potrzebom, zapewniając precyzyjne i starannie skonstruowane tłumaczenia każdego rodzaju tekstu. Potwierdzeniem tych słów z pewnością są nasze opinie, które możesz sprawdzić tutaj.

Dodamy także, że wycena naszych usług tłumaczeniowych odbywa się wygodnie i szybko. Możesz skorzystać z gotowego formularza online lub wysłać zapytanie drogą mailową: biuro@szybkietlumaczenia.pl  – odpowiemy najszybciej, jak to możliwe.

Tłumaczenia pisemne jesteśmy w stanie wykonać praktycznie we wszystkich językach. Jeśli języka, który Cię interesuje nie ma na liście, skontaktuj się z nami e-mailowo.

Orientacyjne koszty tłumaczenia pisemnego, znajdziesz także w naszym CENNIKU

Tak, korzystając z naszej usługi Outsourcing Tłumaczeń lub Podwykonawstwa Tłumaczeń oraz przy założeniu dłuższej współpracy oferujemy niższe ceny.

Jeśli chcesz skorzystać z oferowanych przez nas usług tłumaczenia pisemnego, możesz skorzystać z formularza wyceny bądź wysłać nam teksty drogą e-mailową na adres biuro@szybkietlumaczenia.pl. W odpowiedzi zwrotnej otrzymasz od nas dokładną wycenę, termin realizacji zlecenia oraz link do płatności.

Czas realizacji zlecenia zależny jest przede wszystkim od obszerności, języka i stopnia skomplikowania tekstu. Po wysłaniu plików do tłumaczenia do naszej Kancelarii, w odpowiedzi zwrotnej otrzymasz od nas dokładny termin realizacji zlecenia.

Czas realizacji tłumaczenia pisemnego zawsze przekazujemy drogą mailową. Jeśli zależy Ci na szybszym czasie realizacji, skontaktuj się z nami telefonicznie (730 720 042 i 61 8133 674) – postaramy się znaleźć najlepsze możliwe rozwiązanie.

Po zrealizowaniu zlecenia, przetłumaczone pliki wyślemy Ci e-mailem bądź pocztą lub kurierem. Oczywiście przetłumaczony tekst możesz także odebrać osobiście w naszym biurze w Puszczykowie k/Poznania.

Formularz wyceny proces
Formularz proces tłumaczeniowy

Maximum file size: 5MB

Zgoda na przetwarzanie danych osobowych
Gwarantujemy rabaty przy stałej współpracy

Jak działamy?

Gwarantujemy atrakcyjne rabaty przy realizacji większej ilości zamówień oraz szybką realizację zleceń. Wybierając naszą kancelarię, decydują się Państwo na współpracę z profesjonalnymi tłumaczami przysięgłym języka niderlandzkiego, niemieckiego, francuskiego, angielskiego, hiszpańskiego, włoskiego, ukraińskiego, rosyjskiego oraz innych języków europejskich, którzy zyskali uznanie wielu zadowolonych Klientów zarówno indywidualnych, jak i przedsiębiorców oraz instytucji.

Wgraj pliki

Możesz wgrać pliki do tłumaczenia poprzez formularz wyceny lub wysłać je emailem na biuro@szybkietlumaczenia.pl.

Poczekaj na wycenę

Realizujemy wycenę najszybciej jak to możliwe, gdzie przesyłamy emaila z terminem, kwotą tłumaczenia oraz z linkiem do płatności on-line.

Wysyłka emailem lub pocztą

Wysyłamy dokumenty drogą elektroniczną lub tradycyjną pocztą. Nasi tłumacze przysięgli posiadają również pieczęć elektroniczną.